Pinnoittamo.fi on KA-Rengas Oy:n (2684860-8) omistama ja ylläpitämä palvelu. Palvelun ehdot ja hinnat pätevät vain Pinnoittamo.fi -verkkokaupan sisällä.
Ole hyvä ja ota yhteyttä kaikissa tilanteissa ensisijaisesti sähköpostilla:
pinnoittamo@karengas.fi
Emme tee tarjouksia. Kaikki sivuillamme näkyvät hinnat ovat kiinteitä.
Puhelimitse vastaamme ensisijaisesti reklamaatioihin ja ongelmatilanteisiin:
Puh: 024841519

Toimitus

Toimitusajat on merkattu verkkokauppaan tuotekohtaisesti.
Nouto veloituksetta lähimmästä noutopisteestämme, jossa myös asennukset edullisesti.
Tilaukset toimitetaan kotiovelle.

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat ovat verottomia (ALV0%).
Pidätämme oikeudet hinnanmuutoksiin.

Tilaus ja maksaminen

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n palvelun kautta.

Lisätietoa maksutavoista Checkout Finland Oy:n sivuilla.

Vaihto- ja palautusehdot

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautukset veloituksetta noutopisteeseen, mahdollisista palautuskustannuksista(rahti) vastaa asiakas.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan Checkout Finlandin palvelussa käytetylle maksutavalle palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Laskutusasiakkaille rahat palautetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille palautuksen vasaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• Pankkitilinumerosi (vain laskutus asiakkaat)
• Kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
KA-RENGAS PINNOITTAMO
Santionmäki 6
31500 KOSKI TL
Pyydämme olemaan meihin yhteydessä ennen palautusta.

Takuu ja virheet

Kaikilla myymillämme tuotteilla on normaali valmistajan myöntämä takuu (1-3 vuotta) joka kattaa mahdolliset materiaali- ja valmistusviat. Takuu ei kata normaalia kulumista tai asennus- ja/tai käyttövirheitä.
Pyydämme olemaan meihin suoraan yhteydessä kaikissa tilanteissa (väärä tai viallinen tuote, kadonnut tai vioittunut paketti yms)

Mikäli tilaus on toimitettu oikein ja palautus johtuu asiakkaasta, tulee asiakkaan palauttaa tilaus omalla kustannuksella. Palautuksen tulee sisältää jakelu perille asti.